Stick café / knitting café

Idag är det "rätt" tisdag. Det vill säga det är stick café idag. Och stickcafé är alltid rätt =) Jag ska köpa garn till min sjal som jag ska ha på mitt bröllop. Om jag hinner sticka klart den. Vilket jag borde göra =) Vill man så går det =)

Jag skall även passa på att köpa grejer till mitt Mix & Match byte. Har ingen aning om vad jag ska skicka. Men jag kommer nog på något förr eller senare =)

Today is it "right" tuesday. It is knitting café. And that is always right. I will get yarn for my shawl for my wedding. It hink tha tI can manage to knitt i t in time. If you want somehting you canf ix it. 


I will also by yarn to my mix & match swap. I have no clue what to send. But i will find out =)

Kommentarer
Postat av: Stickmor

Då ses vi ikväll. Kommer du inom innan stickcaféet? Jag kommer norrifrån så du kan inte åka med mig, me S är hemma hela dagen. Kram

2008-05-27 @ 11:54:44
Postat av: Tammy Sprinkle

Hi Ida, So when is the wedding? How exciting for you. I bet your wedding shawl will be gorgeous! Have fun knitting it.

Tammy

2008-05-28 @ 23:03:05
URL: http://tammysprinkle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0