Nya mönster /New patterns

Jag såg idag att det hade kommit nya mönster till stickameras pulsklubb och strumklubb. Denna månaden får vi välja mellan två  olika mönster. oh vad spännande. Jag har inte bestämt mig än vilka jag ska göra. För det andra så får jag inte lov att börja på några nya strumpor eller pulsvärmare inann minst ett av varje av det jag håller på med är klara. SÅ det så =)

Då har jag lite att läsa under tiden som jag är på tåget till Helsingborg idag. Ska till Helsingör och titta på klänning åt kära svärmor. Får hoppas att vi hittar något trevligt =) I kväll blir det till att titta på Talang 2008. Sista semifinalen idag. Och ta det lugnt. Ska jobba i morgon duktigt hela dagen =)

I did now see that the pattern for stickameras wristwarers club and sock club has arived. This month do we have to choose from two different patterns. I do not know yet wich one I will make.I have time tho think. I need to finish at least one pair oc foscks and one pair wristwarmers before I am aloud to stert.

Now I got things to read when I take the train to Helsingborg. I will meet my dear mother in law and go to Helsingör (Denmark) and see if we can find her i nice dress to wear at the wedding =) To night I will se Talag 2008. And relax. I will work this weekend so... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0