Morgon / morning

Har bestämt mig för att sticka en omgång skaft till på mina majstrumpor sen får det räcka. De kan ju inte vara hur långa som helst =) eller? tror att jag hinner klart med skaften idag. om jag kommer ihåg rätt så är det en massa bra tv i kväll. det är spårlöst och sen forbrydelsen. men inget unga mödrar =( kan bli ett par varv där =)

usch. jag borde varit ute och gått i morse det var så fint väder. istället låg jag och sov. inget bra. får gå ut i morgon i stället

I ahve decide to do one more repeat of the pattern at the maysocks. then it will be enough. they can not be to large =) or? I think I will be done with the leg pattern today. There are some good tv programmes townight.

usch. I am angry at my self. I should went out and walkning this morning but i was to tired. I has to get out towmorrow insteda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0