Juni strumpor på g/ June socks in work

Har börjat på mina juni strumpor nu. Valde de från garnstudion. Slätstickade Dropssockor i FAbel stickade sidledes heter de så fint. Men jag stickar de inte i fabel utan i ett strumpgarn som redan fanns där hemma. Man kan ju inte alltid följa de rkommendationer som finns. Då blir det dyrt =) Billigare att ta det som finns liggande

Det regnar så in i norden just nu. Typsikt sitta hemma och stiocka väder. Men hemma är jag då inte utan på jobbet. Har dock slutat (för dagen) så jag ägnar mig i huvudak i att redigera uppsatsen. Ska gå på spinning kl 16 så fram tills dess.

I kväll blir det tv. Ungamödrar,  Det var en gång kl 20 och CSI kl 21. Sen blir det sängen

I have now started on the june socks. I choosed "Slätstickade Dropssockor i FAbel stickade sidledes". But I do note use Fabelyarn. I did take what I got. It is cheeper =)

It is realy raining today. It is that kinde of weather that you only want to sit at home and knitting. But I am not at home. I am at work. I have fninshed for today so I am wrigthing on my master theises. I will go to spinning at 16 so until then I will study

Tonigt it will be TV. Unga mödrar, once upon a time at 20 and CSI at 21. Then will I go to bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0