Udda vecka

Det är udda vecka idag *snyft* det innebär att det inte är något stickcafé idag *buhu* men jag får försöka klara mig ändå.

Idag kommer dagen vara präglad av skola och skolarbete. Har följande planering på dagen (mycket planering liten verkställande grad:P)
* Plugg 8-10
* Till Lund 10-10,30
* Träna 11,30-12
* Till skolan och Lunch 12-13
* Gruppuppgift 13-14
* Föreläsning 14-16
* Utlämning av hemtenta 16-17
* Hem och plugga resten av kvällen

Stickningen går sakta framåt. Har fått grepp om mina bytesstrumpor nu *wiie* Är så glad. Börjar se när jag ska göra minskningarna. Tror dock inte att jag kommer sticka något på dem på väg till skolan. Behöver fortfarande titta i mönstret och det är svårt att titta i mönstret, sticka samtidigt som man försöker hålla balansen på tåget :P dagens ilands problem, jag vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0