Solen lyser

Det är sol ute =) snart inget vitt kvar :S tänkte ge mig ut och gå en runda. Dissade som sagt gymmet och tänkte träna här i byn men nu när det är så fint väder ute vill man ju inte missa det. Ska komma ihåg att handla på vägen hem 1,5 lier mjölk

Är surpå min kurs. vi har fått utkopierat större delen av artiklarna men inte alla. har sökt efter de andra men hittar de inte =( mailade läraren om det. får se om jag får något svar. det är jättesvårt att läsa något om man inte hittar det!!!

fudnerar på vad jag ska äta till kvällsmat. Vill ha något snabbt och lätt. det är svårt att hitta på. har ju ingen fantasi =(

Köpte garn igår till mössa och började på den idag =) sitter och läser artikel samtidigt. fungerar jättebra =) Magic loop = slipper montering ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag stickar med 2,5 mm och garnet som rekommenderas. Du får nog vara ganska aggro om du ska kunna sticka på 3mm!

2008-03-05 @ 11:20:44
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0