Sjalar och sånt

Mor, du efterlyste vad du kunde göra med ditt garn som du fått. Var och surfade runder och hittade denna sidan. Där finns mönster som är sorterade efter hur mycket garn som behövs. Mycket praktiskt enligt mig! Vet man bara hur långt garn man har så kan man gå in och hitta passande mönster =)

Har precis kommit hem från träningen så nu är man lagom slut. Väntar på att älsklingen ska komma hem. Borde vara här om inte allt för lång tid *längta*

SKA läsa mina två artiklar idag. Även om jag har saknat älsklingen så måste man plugga en del. Ska passa på att läsa lite innan han kommer, vilket han gjorde nu. Inget läst alltså!

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för tipset. Jag har snurrat runt på sidan, men de mönster jag tycker om är naturligtvis inte gratis. Vi kan väl leta gemensamt vid tillfälle. Kram

2008-03-08 @ 20:48:08
Postat av: Storjägarn´

Hej, pannlapp använder man sig av när man tar ut nått varmt från ugnen....så man inte bränner sig.

2008-03-08 @ 22:52:58
URL: http://bortaboijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0