Ny dag

Då var det en ny dag igen. Fick gjort en del igår så det är bara till att forsätta idag.

När jag var på stickcaféet förra veckan klagades det på att jag var så spänd i nacken. Har ny bytt till en högre tol för att se om det kan bli bättre av det.

Det är tråkigt väder ute. Det bara regnar =( Jag som var sugen på att gå ut och gå men det kanske blir bättre under dagen. Måste oavsett vilket ner till ICA och hämta ut mitt paket *längtar*

Följande händelser kommer att ske under dagen
* Revisorsjuridiksplugg
* A&V projektskrivning
* RR PM skrivning

Ska där oxå försöka gå en runda. Stickningen får tyvärr ligga vilande större delen av dagen *snyft* Men man kan ju inte hinna med att göra allting. Eller?

Kommentarer
Postat av: Stickmor

Det finns pårmar för avhämtning. Kan kanske vara en lagom promenad. På påskafton kommer I med delar av sin familj. Om ni också har möjlighet att komma hade det varit trevligt. Du kan väl i så fall höra med din kusin E om hon också har lust att komma. Kram

2008-03-12 @ 08:25:38
URL: http://stickmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0