Mitt nya favorit projekt

Mitt nya favoritprojekt är min mössa =) Har nu kommit 1/3 på väg. Det går frammåt och det känns bra. När den är klar blir det strumporigen. Det är trevligt det oxå =)

Har fått pluggat en hel del idag. Tro det eler ej :P ska nu förbereda inför gruppseminarie i morgon. Det är inget jag ser framemot. Skulle hellst struntat i det men nu så går man i skolan och då får man se till att pilla sig dit, eller hur!

Till helgen ska jag fixa mina paket. Har följande att fixa och skicka iväg
* Paket till M
* Hemlispaket
* Te och garn byte
* Kort till C

Måste fixa lite stickmarkörer och skicka iväg oxå. Vill ha lite nya pärlor att leka med. Gärna lite större. Pärlhalsbandsstorlek är fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0