Hemma igen =)

Då var man hemma igen från jobbet. Har fått kopierat alla mina papper nu så jag kan söka stipendier =) Det känns fint... stipendier är alltid bra =)

På vägen hem från jobbet så gick jag via ICA och postade mina paket. Hoppas nu att mottagaran blir glada =) Det är dyrt att posta paket i Sverige. Men det är smällar man får ta för att få ha det lite skoj :P

Ska nu sätta mig ner och göra min insändningsuppgift. Sen blir det seminarieuppgift tätt följt av projektarbete och litteratur sammanfattning *puh*

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej du, vilken fin mössa du har gjort. slipper vi ida mössan nu då? Museét har hört av sig o vill låna den, de har inte sett någon sådan på många år. Nej, nu var jag allt lite elak, men jag menar inget illa, det vet du.
Jag rekomenderar st nr 2½ till dig. men du märker ganska snart om du behöver gå upp till storlek 3 mm. känn på det efter 4-6 varv.
Ha det gott kram

2008-03-10 @ 18:33:32
URL: http://nystat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0