Ett kunskapstest till avklarat

Då var ytterligare ett kunskapstest avklarat. Känner mig nöjd. Ska tillbringa resten av dagen med att läsa två artiklar samt sammanfatta så mycket som möjligt ur två stycken böcker. Men det senare.

Först ska jag nu bege mig ner till byn och handla. Bästa tt göra det nu innan varorna eventuellt tar slut. Det vore förargligt! Sen ska jag hem och äta lunch *gott* Äter resterna från igår :P

Efter lunchen blir det till att gå bor till korsbacka hallen och köra en timme crosstraining och eventuellt lite styrketräning. Skulle även vilja gå ut och gå, det är ju så fint väder men hinner inte med båda delar *snyft* Kanske ska gå en omväg på väg ner till affären =)

Ska sen fortsätta plugga. Gå ner och möta älsklingen om man medelar när han tänker dyka upp =) Sen blir det god middag, massa tv, mys och stickning. Spelade in Antikrundan och Förbrytelsen i torsdag. Har äve att se kungamordet fårn förra veckan samt att det är melodifestivale och CSI i kväll. bara en massa tv med andra ord. Detta ska dessutom försöka parreras med VM i friidrott *puh* planering och strukturerirng är A och O =)

Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Utmärkt planering!

2008-03-08 @ 11:14:56
URL: http://bortaboijn.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

haha nej tyvärr. det blev ett baspass ist men det var också härigt ^^

2008-03-08 @ 11:42:05
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0