Dags att gå till skolan nu

Har nu kommit gång(läs gjort disposition) på mitt arbete. Önskar att jag hade kommit längre. Får se till att sitta här och skriva hela kvällen så jag kommer någon stans. Usch.. har på tok för mycket att göra just nu *snyft* men har i allfall kommit fram till att min forskningsfråga. Ska jobba i helgen så jag har bara denna vecka på mig att göra hela alltet och i kväll får jag ett nytt PM som skall lämnas in efter påsk. och i påsk måste man vara ledig

Nu är det dags för afro, det ksa bli skoj. Träningen är viktig även om man inte har så mycket tid till det =( Tänk om man hade all tid i världen till allting. Det vore något. Men frågan är om man inte hade varit understimulerad då....

vad detta lät gnälligt. Det är inte alls så farligt egentligen. Men man blir bara så trött när man inte vet i vilken ende man skall börja. Har sista semiariet i Redovisnignrätten diag. Sen är det bara PM kvar. Revisorsjuridiken kom jag en bit på igår. Heja ida. Det är bara till att fortsätta =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men när du väl har dispositionen så har du ju iallafall något att arbeta ifrån, det är inte dåligt det!

2008-03-11 @ 11:23:05
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0