Till Landskrona / To Landskrona

NU skall jag bege mig till LAndskrona. Ska först titta på kostym med älsklingen sen skall jag och kusin A titta på en klänning. eller rättare sagt två, vi ska jämföra om våra passar ihop =) sen skall jag, om jag hinner till hemslöjden och titta där innan det är dags för stickcafé

Har planer på att sticka kanten till min sjal redan nu. detta för att undvika att man får problem längre fram (läs stickar så att garnet inte räcker)

NOw will I go to Landskrona. I will first look for clothes to my Darlig. Then will I and cousin A wach a dress. Or it is two. We will se if my dress workes with her dress, I hope so. Then will I go to Hemslöjden if there are time left and look. ThenI will go to the knitting café

I have planes to knit the end for my shawl now. this so I wont have problem in the future (read, knitt so that the yarn ends before the pattern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0