Skoskav / New shooes, they hurts

Jag har nya skor på mig och jag har givetvis fått skoskav. Det är inget som jag rekommenderar någon att ha *ont* sprang inom apoteket och fixade skoskavsplåster nfår sätta på det när jag kommer hem... Ska snart gå till tåget. FÅr gå i god tid idag i och med att fötterna inte vill som jag vill *snyft* ska ju fixa ett kort till kusinen. Undra vart jag kan hitta något skoj.... Det finns ju inte dirkekt någon butik här... Aja det löser sig =)

I have new shooes and they hurts. It is nothing that I recommend *ouch* I was at the pharpacy earlier and get compede that I will put on when I get home. I hope that it will help. I will soon go to the train. I think that I need to go early because my feet does not want the same that I want. I need to get a card for my cousin. I wounder where I can find something funny. There are no store here... oh well it will work =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0