Sjalen / Shawl

Har nu nästan fixat änden på sjalen. Gött =) Den kommer bli så fin så. Tyckte det var bäst att fixa den redan nu så man inte råkar ut för att garnet tar slut innan sjalen är slut....

Jag ska nu bege mig ner på staden och fixa lite gerjer till jobbet. Te, socker, kaffe, mjölk och så vidare. Massa saker *puh*

I kväll blir det till att skriva injudningskort. Hoppas attjag hinnerklart med dem.

I have now almost done the ending at the shawl Goodie =) It will be so nice. I fellt that it was best to do the end first so I will not face that the yarn will end before the pattern...

I will now go down town and get some things for work. Tee, sugar, coffe and so. Lots of things *puh*

To night will i do the wedding inventations. I hope that I will be done with al of them


Kommentarer
Postat av: Olga

Jag är såå nyfiken på att se din sjal! Det verkar bli jättefin med spetsar och ändar...

Själv håller jag på the print o'wave stole andra gången och det går såååå långsamt.

Hoppas att sjalstickandet går snabbare för dig :-))

Kramis

2008-06-25 @ 16:05:46
URL: http://yllenetider.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0