På gården / In the garden

Då sitter man nu på gården. Sköldisen är ute och jag håller på att översätta ett mönster till min mixmatch kompis Tammy. Det skall bli intressant att se om jag lyckas med översättningen och om hon kommer förstå vad jag skriver. Men det löser sig nog. Om en timme ungefär ska jag sen gå och lämna in min cykel för att få den fixad. har haft punktering på den allt för länge nu och det hade varit skönta tt få den tillbaka =) det är ju sommar nu och cykelväder. ska även fixa dagens inköp på ica. köttbullar bland annat =)

Now am I in tha garden. Sköldisen are out and I am trying to translate a pattern for my mixmatch friend Tammy. It will be intreesting to se if can do the translate so that she can understande it. But it will be ok in the end, i thing =) If about one hour will i go to the bikecyklestore to see if i can get my bike fixed. it has been broked a long time now. it would be great if they could fix it fast so that i can use it. it is summer and bikecikleweaher. after that will i go to ica and do some food shopping. meatballs =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Ida!

Du vann mitt linne. Du kan väl sända din adress på min e-post. Så skickar jag linnet till dig.

Många kramizar Garnängeln

2008-06-02 @ 16:25:07
URL: http://garnangeln.bloggagratis.se
Postat av: Olga

Tack för titten! Börjar göra lite ordning i mina stickningar :-)) Hoppas att du har det trevligt och mysigt i trägården, vädret är ju undervart!

Kramis,

Olga

2008-06-02 @ 17:30:15
URL: http://yllenetider.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0