Fotboll och stickning / football and knitting

Så där. Sverige leder nu med 2 - 0 mot Grekland. Det känns så skönt =) Har gjort klart presenten till M =) Hoppas nu bara att hon blir glad för det. Har även stickat lite granne på min sjal till bröllopet. Den är så fin =)

Jag är så trött nu. Men man kan inte gå och sova när det är mindre än 10 minuter kvar. Har bestämt mig för att inte gå ut och gå i morgon. Hade behövt det men tror inte jag orkar det =(

So. Sweden leads to Greek with 2 - 0. It feels so nice. I have now done my present to M =) I hope that she will like it. I have also done som on my shawl for my wedding. It looks so nice =)

I am so tired but you can not go to bed when it is less then 10 minutes to end. I have decide to not go out and walk towmorrow. I need it but I also need to sleep... so I do not tink I can handle it =(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahah, okej, jo jag är inte så fotbollsintresserad annars heller, men när det är Em så är det spännande :D och särskillt roligt nu när sverige vann:D

2008-06-10 @ 22:40:36
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Annicka

Hej vännen!

Vi saknade dig o stickmor idag, Helga bjöd på tårta för hon har fyllt jämnt. Skönt att sverige vann. Sköt om dig så hörs vi senare

kram

2008-06-10 @ 22:43:55
Postat av: hockeyfrugan

tack så mycket :)

2008-06-11 @ 00:00:02
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo men vad har tösen för mail då? Jag trodde du hade min, den som du skickade julkortet till:) Jag är ju skriven på den adressen...:)

2008-06-11 @ 08:48:25
URL: http://firebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0