Första dagen på jobbet / First day at work

Idag var det första dagen på sommarjobbet. Var  där i fjol och har jobbat helger och ilte när det har behövts så helt nytt har det inte varit. Är nu i Malmö för att fixa mitt jobb där. *puh* Längtar hem till min sköna säng. Är så sjukt trött. Inte bra.

Har stickat lite, lite på min sjal och ett par varv på mina strumpor. MÅste sticka erma på sjalen idag!!!

Det ligger ett paket till mig på ICA, vill ha!!!

Today was the first day at sommer work. I was there last year and has been working weekends and when they need so it was not totaly new. I am now in Malmö to fix my work here.

I have knitted lite, litle at my shawl. Need to knit more.

There are a pakage for me at ICA, I want it!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0