Stora problem / Big problems

Jag har kommit på att det råder stora problem på jobbet och givetvis med det jag håller på med. Försöker nu reda ut allting vilket inte är det lättaste. Hoppas att jag kommer att fixa det!!! Om det finns nya påbörjade pärmar. Varför sätter då folk in grejer i de gamla? Man tittar ju inte i dem!!!

Ska snart tillbaka till det först jobbet. Prinsen jobbar nattskiftet. Ska hälsa på och äta kvällsmat.

I have find out that I have got problems at work with the things that I am handling. I am trying to solve them al but it is not easy. I hope that I can fix it. If there are maps started. Why continue with the old ones? Who look in the old map when there are a new one?

Soon will I go back to my firt work. My princ has got the night shift. I will go there and eat dinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0