Sitter inne med sol ute / Sitting inside with the sun outside

Då sitter man inne och ser ut på solen genom takfönstret. Hade gärna varit ute och latat mig. Men har en känsla av att mina företag inte ahde fiat sig själv :S Har nu fått rätt åp två av företagen. Ett tredje har jag, förhoppbningsvis en lösning på. Nu har jag bara 3 företag kvar. Ett av dem borde gå fort att gebnomföra. De andra två tar nog, tyvärr, lite längre tid....

Now am I sitting inside and waching the sun outside. I would loved to be out and do nothing. But  I got a feeling that my companies would not fix itselfs :S I have fixed two companies. And got a soulution to a third. Now I oly got three companies left do do and one of them should go quite fast but the other two will take a long time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0