Planering

Vi är nu i full gång med att planera bröllopet =) Har besämt psalm och in och utgångsmusik nu. Tror att det bara är sånghäftet kvar. Nästan alla gäster har ringt och svarat om huruvida de kommer att komma eller inte. Det känns fint =)

Hastigheten på sjalen har numera ökat så jag ser ett ogtt hopp om att få den färdig i tid inför den stora dagen.

Har tyvärr även kommit till insikt att det inte kommer bli något stickcafé för mig nästa vecka. Det finns helt enkelt inte tid till det =( Önskar att jag hade fler timmar på mitt dygn men det kan man inte få oavsett hur hårt man arbetar på det.

Skall nu bege mig till ICA med prinsen. Skall handla mat så att vi kan göra middag. Kålpudding blir det. Och det kommer bli så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0