Möhippa

Igår var det min möhippa så det var inte många maskor som stickades. Roligt hade jag!!

Började med att jag åkte till kusin A. Kom dit vid 18. Kusin M var där redan. Strax efter så kom svägerskan A, svägerskan T och brors flickvän C. Satt på balkongen och drack drinkar. Mysigt värre. Lekte även "jag har aldrig" för att folk skulle lära känna varandra.

Vid 20 tog vi bussen till centrum. Där letade vi reda på restaurangen som vi skulle till. Satt där och åt gott. Jag tog fetafyld fläskfilé *mums*. Vid 22 kom pojkarna. Det var prinsen, kompisen L, svåger A och bror A. De joinade oss och hade de trevligt. Sen var vissa (bror A med flickvän C, svägorskorna och svågern) tvugna att åka hem. Vi andra fortsatte på stortorget. Sen åkte kusin M, kompisen L och prinsen hem. Medan jag åkte till kusin A och sov där idag.

Tack för en jättetrevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad tråkigt att jag inte kunde vara med! Det är på tok för långt till skåneland:(

2008-07-26 @ 18:09:05
URL: http://firebox.blogg.se/
Postat av: Pia

Låter roligt!

2008-07-27 @ 18:57:33
URL: http://snigelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0