Knappt halvvägs och studera.nu / Almost half done and studera.nu

JAg har nu kommit ungeäfr halvvägs med mi sjal. Den börjar bli fin =) Kommer bli klar i tid *skönt* om jag fortsätter att sticka i den takten sm jag stickar i nu =)

Igår var det karneval i Landskrona. Mysigt. Gjorde av med 250 kr. 150 kr på mat och 100 kronor på strumpor =)

Antagningsbeskedet för hösten har kommit nu men jag lyckas inte att lgoga in *elakt* vill se om jag kom in på det jag sökte eller inte, även om jag helst vill slippa pluggaoch jobba i stället.

I am now halfway with my shawl. It looks nice. It will be done in time *nice* if I contiune to knit in lika I do now.

Yesterday was it Carneval in landskrona *nice* I did spend 250 crowns 150 on food and 100 on socks =)

The information if I am alowed to study next semester are on the internet but I can not log on to see if I am alowed or not. I will work but I have studies as an extra alternative if I do nt get a job.

Kommentarer
Postat av: Jenny

trevligt:) det är bra här också!

2008-07-13 @ 14:05:13
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha ja eller hur:D jag bor inte där men;)

2008-07-13 @ 18:13:08
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0