Hem och sova / Home and sleep

Nu har jag bestämt mig för att jag strax skall gå hem och sova. Det är inte lönt att vara kvar mer. Är just nu icke effektiv och då kan jag lika gärna sova hemma som sitta här och inte orka göra ngt.

I morgon är det upp tidigt som gäller *suck*. Fördelen med att börja tidigt är att man slutar tidigt. Dock är det en fråga om  det är värt det...

Hade träningsplaner i morgon men det känns som min näsa säger att jag itnee får lov att träna ngt i morgon. Näsan är täpt och har nog feber oxå. Grattis Ida, precis vad du behöver. Istället får morgondagen ägnas åt att fixa grejer till bröllopet =)

Now has I decided to go home soon. I will sleep. It is no idea of beeing here more. I am not effectiv so I can be home and sleep instead of be here and do noting.

Towmorow is it early morning on the scedual. The good thing with starting early is that you will end early. But is it wearth it?

I hade planned to go and training towmorrw but my nose say that I should not do that. My nose are full and I think I got fever. Congratulations Ida, that is what you need. Instead I will do wedding plannigns =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0