Göra en kil / To do a wedge

Jag har nu börjat att göra en kil på mina junistrumpor. Får se hur det går. Men det blir spännande. Har börjat med nummer ett och tänkte snabbt lägga den åt sidan tills ajg kommit lika långt med nummer två så jag kan sticka dem samtidigt. Då blir det ju klara på en gång och man slipper drabbas av sss =)

Sjalen går även den framåt. Känner att jag nu kommer ha mer tid till att arbeta med den när inbjudningarna till bröllopet är utsickade =)

I have now started to do a wedge in my june sock. I will se how it goes. But it will be exiting =) I have started with number one but will put it aside for a while and knit on numer two so I then can knit on both of them at the sime time =) Then they will get reayd at the sime time and I do not need to think about sss =)

Also the sahwl are in production. It works well. Now when I have done the inventations for the wedding I can focus more on the shawl =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0