Garnet räcker nog inte =( / I do not think that I have enough yarn =(

Vägde nystanet till min bröllopssjal igår. och jag tror inte att det nystanet kommer att räcka =( Har mailat Annicka och bett henne kolla om hon har något liggande. Annars får jag gå ut på jakt efter ett =) Men det skall nog fixa sig. Allting gör ju det på något sett =)

Idag skall jag och mor kolla på kompletternade kläder till bröllopet och lämna in klänningen för insynad. Hoppas att det blir bra.

I did check how much yarn I have got left. And I do not think that my skein will be enougnh =( I have send an e mail to Annicka and asked her if she can se if she got one skein mor to me. Otherwise I will go on a hunting trip =) but it will be okej in the end =)

Today will me and my mother look for clothes to complement the wedding outifit and go with the dress to get it sew in si ot fits me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0