Det tar sig / It goes on

Sjalen tar sig. Stickar och stickar på den. Ser att den växer men inte tillräckligt. Bestämde mig däröfr i morse att skriva ner vilken rad jag är på. Då kan jag i morgon bitti se hur många jag gjort under dagen =) Inte dumt va =) Hoppas på minst 15 helst upp mot 20. Lyckan vore enorm om jag lyckades med en hel rapport. Men det är osannolikt, dock inte omöjligt. Det beror på vad kusinen anser att vi skall göra. Skall nämligen till henne i kväll =)

The shawl is growing. I knit and knit on it. It is growing but not enough. I have because of that decided to make a note about what row I am knitting for the moment. Then can I towmorrow morning see how much I ahve done today. Not stupid ah? I hope that I have knitted 15 rowes at least I want to have done 20. I would be realy happy if I ahde done one whole report. But i do not think so. It depends on what my cousin think that we should do tonight =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Ha det så trevligt i kväll. Hälsa kusinen. Kram

2008-07-10 @ 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0