Dålig på att uppdatera =( / Not very good at update =(

För tillfället är jag inte speciellt bra på att uppdatera. Illa jag vet =( Men tyvärr har dygnet endast 24 timmar. Jag hade behövt minst 30. Men man får försöka göra det bästa av dem som man har.

Idag har det varit jobb. Sen banken. Har nu varit hemma i 45 minuter. Väntar på att prinsen skall prata klart i telefonen så att vi kan åka och träna. Idag är det inget trevligt på tv. Eventuellt kommer vi att se Morden i Midsomer som spelades in igår.

Var en snabbis inom på stickcaféet igår och fick köpt mitt nystan garn. Nästa gång jag är där skall jag definitivt stanna längre än de 10 minuterna jag var där igår. Men kom hem tidigt och sov relativt tidigt, skönt!

At the moment am I not very good at update. Bad I know =( But I only got 24 hour a day. I would need at least 0. But I have do do the best I can with the hours I got.

Today has it been work. Then the bank. I have now been home in 45 minutes. I am waiting for my prince to finish his phone cal. Then will we go and training. Today is there nothing good at TV. Maybe will we se Midsomer Murderes from yesterday.

I was very quick at tne knitting café yesterday and bougth my yarn. Next time will I be there more then the 10 minutes that I was uesterday =) But I did came home early and got some hours of sleep =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0