Torsdag kväll

NU är det kväll och om 6 minuter är det antikrundan. Efter det är det en dansk serie som jag har börjat se på. Mycket bra. det innebär att jag kommer ha 2 timmar sticktid tillsammans med min sjal. Känner att det går fort framåt nu. Tror att jag är klar med den till på söndag. Hoppas det så blir den inte så sen till mottagaren.

Sitter och tittar på pulsvärmarna från stickameras pulsklubb. De ser fina ut. Undra om jag inte kommer att börja använda det oxå =) Har problem att lista ut vad det är för storlek på pärlor som jag ska använda men det kommer jag nog på. Får diskutera med vännen Annicka. Hon ska oxå göra dem. Sen får jag gå till panduro och införskaffa material =)

Dags för antikrundan. Dock inte den som jag gjorde som yngre när jag tog ett varv runt föräldrarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0