Tidig morgon

Usch.. är så seg. Klockan är 20 över sex och jag sitter redan vid datorn och knappar. Skriver rent föreläsningen från igår. Måste dessutom göra vid vårt grupparbete som vi ska gå igenom kl 10. Tittade på det igår men blev inte klokare på det för den sakens skull.

Sitter och funderar. Har följande möjligheter
1. Sitta hemma och plugga duktigt fram till ca 9 och ta tåget 9.26 till Lund
2.Sitta och plugga till 7, göra mig i ordning, äta frukost och så och åka tåget kl 8.10 till Lund för att sen sitta i Lund och läsa. Var får jag mest gjort?
Har 40 minuter på mig att bestämma mig. Under denna tiden borde jag dessutom komma underfund med vad jag ska äta till lunch idag....

Sjalen går sakta framåt. Kommer sticka som en idit på den idag. Ännu är hoppet inte borta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0