Tenta plugg idag

Idag ska jag ägna hela dagen åt tenta plugg *tråk* Tenta i morgon. SKa träffa en del kursare. Hoppas att de kan hjälpa mig att bli lite klokare på vad det hela handlar om.

Detta innebär att det inte blir mycket tid över till pyssel. I morgon efter tentan skall jag fixa min beskattningsrätts uppsats så det blir inte mycket pyssel då heller. Även om jag hoppas på att få tid under Antikrundan. Måste vara klar med den då!!!

Funderade på att smita inom panduro idag när jag är i Lund. men det är farligt. Det brukar finnas en masa fina saker där =) Kanske skall vänta tills på fredag när uppsatsen är inlämnad och klar. Kanske inte helt tokigt =)

Dags att fixa frukost och sånt så  man orkar med dagen som kommer =)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Lycka till med tentan, vi saknade dig i går på stickcafét. Men det kommer ett nytt om två veckor så vi får hoppas att du har tid då. Sen vet du inte att det är farligt att pussas med någon som är sjuk :-) man blir själv sjuk då.
kram Annicka

2008-01-09 @ 07:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0