Måndag morgon och ny vecka

Blev klar med min första Monkey igår =) Den är fin men jag gillar inte tåhoptagningen lite. Det blev liksom en bula i ena änden och jag är extremkänslig mot sånt =( Får visa den för mamma och se om hon kan hjälpa mig. Annars får det vara som det är. Man kan alltid ge bort dem :P Ska nu sätta igång med strumpa nummer två men det får bli senare under dagen.

Så här ser planen ut för dagen i övrigt
* Söka jobb
* Gå ut och gå
* Frukost
* Baka kaka
* Handla nit
* Gå till jobbet, få strumpsticka, lagat byxor och lämna kaka =)
* Hem och äta lunch
* Plocka i ordning
* Mamma kommer och manglar
* Älsklingen kommer hem och åker på möte direkt
* Se på TV och sticka monkey
* Vänta på älsklingen

Förhoppningsvis kommer det bli stickat en del på sjalbytarsjalen också. Eller det måste stickas på. Halva månaden har gått och jag är INTE halvvägs =( Men det skall nog lösa sig :P Brukar gå fortare när man väl sätter in sig i det. Monkey nummer två bör gå betydligt snabbare än moneky nummer ett oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0