Inget stickcafé idag =(

Tror inte det blir något stickcafé för mig idag. Hade velat åka dit. Får ringa min mor och be henne införskaffa ett par strumpstickor i storlek 3,5. Känner mig seg och hängig. Älsklingen är förkyld och har varit det i ett par dagar. Känns som om han har smittat mig.... men jag tycker om honom ändå =)

Har försovit mig idag. Vaknade halv åtta istället för sex. Inte bra!!! Borde suttit och pluggat för länge sedan men tji fick jag =( Ska snart gå och sätta mig men det är så segt =( Hjärnan vill inte samarbeta med mig.

*ojoj* har fortfarande glömt fotta hemlispaketet, julklappsbytet, och kommentar presenten. Får försöka fixa det i helgen efter tentan. Förlåt ni som skickade. Gillar det verkligen ävne om bild inte har kommit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0