Fyra ben, halv kropp och lite skal

Det är vad jag har gjort på Sheldon än så länge. KOmmer nog bli klar med kroppen idag. Hade varit skönt. Då kan jag få strumpstickorna lediga till min Monkeys =) Behöver verkligen införskaffa ett par strumpstickor till!!

Då var det ett nytt år. Har inte kommuit på några nyårslöften än. Men det kommer nog. Fast det är dumt att lova något bara för att det är nytt år...

Dagen idag ser ut på följande vis
Är hos svärföräldrarna nu, skall vara här ett tag, åka till kävlinge.
Försöka läsa ut kompendiet i RJ
Packa till Lalandia.
Se på film och mysa och sticka till det är dags för sängen =)

Hoppas att alla får ett bra nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gott nytt till dig med! Hoppas du hade lika trevligt som jag.

Vad är en Sheldon? En sköldpadda??

2008-01-01 @ 12:05:25
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0