Sökes: motivation, Finnes: PM

Jag har skrivit 1 sida av mitt PM. Har MINST 3 sidor kvar att skriva idag. Detta kommer inte gå bra *snyft*

Om 30 minuter har jag tvätttid. MInst 6 maskiner kommer det bli *suck* massa springande upp och ner bra för figuren mindre bra eftersom det kommer ta en himla tid. När första maskinen tvätt är på gå så ska jag börja göra middag. Kommer bli jordärsoppa med lax *gott* kommer nog vara lagom att äta den när jag kommer upp efter andra rundan nere i tvätten.

Det är inget på TV i kväll *snyft* kanske kommer jag fått skrivit något i stället *hoppas*

Oh jag och Älsklingen har fått el på balkongen så nu har vi hängt upp en hysterisk blinkande lampa (lagom till när alla andra plockar ner sina *tihi*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0