Snart klar med ett gammalt projekt

Jag är snart klar med ett gamalt projekt. det känns bra. när jag är klar med det så får jag börja på ett nytt :P det som då ska påbörjas är sockbytet =) ska vara klar med dem i mars så det känns ganska lugnt trots allt.

är förtsatt väldigt täpt i näsan... inte det roligaste men man kan inte göra så mycket åt det. har precis ätit middag: tomatsoppa med kyckligfilé och gul lök *mums* i morgon är det lördag. tänkte försöka få tag räkori morgon och färskt och nybakat bröd.

snart är det dags för på spåret =) eller snart och snart kl 20. efter det är det american pie the wedding. har sett ett par av american pie filmerna men inte den. hoppas jag orkar se hela så jag inte somnar i någon reklam paus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0