Så himla trött

Är jättetrött fattar inte varöfr har sovit mina  8 timmar.... Hade lätt kunnat sova en 4 till. Det är inte bra. Om 1 timme måste jag vara på väg till tåget så det finns inga alternativ om att sova längre =(

Idag är det full rulle hela dagen
8-10 revisorsjuridik
10-12 post enron samt få ut pm
12--> grupparbete (har inte jhunnit förbereda mig)
Sen är det akademibokhanden och bokbyte
Prova klänning
och sen hem

en speckad dag med andra ord. ikväll r det först anna pihl och sen csi. två timmar bra tv och två timmar bra sticktid =)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Tack snälla Ida för mina disktrasor, passar hur bra som helst i köket. Att du har kunnat vara så tyst hela tiden, hade inte jag klarat
kram

2008-02-11 @ 15:29:19
URL: http://nystat.blogg.se
Postat av: Eva i Halmstad

Jag tycker, att de där med och prova klänning och sen hem lät okej, men byta böcker och de andra får va.
Ha de gott.
Eva.

2008-02-11 @ 20:44:23
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0