Måndag och ny vecka

Klockan är, enligt min dator, 6,24. Om en timme går mitt tåg och här sitter jag och pluggar. Är inte alls upplagd för att åka till skolan och gå på föreläsningar men ibland kan man inte välja =(

Ska nu innan jag åker iväg se om det har kommit upp ny info om min halvfartskurs (vilket det inte hade), äta frukost, packa skolväskan och sånt. Sen är det föreläsning 8-10 vid 12 får jag bege mig till ica och försöka hitta något som jag kan äta till min grönsaksgratäng *mums* ska sen plugga fram till 15,30 då det är dags att gå till akademibokhandlen och byta bok. ska även passa på att möta älsklingen så ska vi gå och träna tillsammans =) sen blir det att åka hem och se på tv samt plugga en massa. det är vad dagens aktiviteter innebär =)

Annicka har nu öppnat sin internetbutik. Gå gärna in och titta på allt fint hon har Nystat

På tåget och under all dötid givetvis sjalbytessjalen. Men jag börjar nu se slutet i allfall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0