Låg aktivitetsnivå

Idag händer det inte mycket här hemma. Borde ha avverkat 2 timmar revisorsjuritik och vara påväg mot 2 timmar post enron samt 2 timmar redovisningsrätt men gör jag det? nej istället sitter jag hemma och försöker skriva på mitt och P:s PM.

idag är det på spåret på tv =) det är 1 timme stickktid. kan nog hitta mer om jag vill... =) usch. för tillfället orkar jag inte göra något alls. vet inte hur jag ska orka ta itu med pm:et

ska gu ut i köket och se om det finns något gott för mig att äta till frukost så jag vaknar. te är gott men det hjälpte inte för att komma igång.

fick idag mitt brev från försökringskassan hade fåt 5 kr förlite i bostadsbidrag 2006. det är sånt man får leva med =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Drick kaffe istället. Det vaknar du bättre av. Kram

2008-02-15 @ 11:18:38
URL: http://stickmor.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag blir trött bara av att läsa vad du gör på dagarna. Själv glassar jag mest runt idag och leker lite viktig. Nu ska jag skriva ut några adresslappar och sen ska jag äta lunch. Eftermiddagens uppgift är att återvinna wellpapp. Tjoho :)

2008-02-15 @ 11:37:49
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0