Jobb i morgon och inlämning av uppgift

I morgon ska jag jobba hela dagen. Så duktig man ska vara :P

Har varit duktig idag oxå. Tyvärr har plugget inte gått så bra som jag önskade. Det tog sjukt mycket längre tid att göra min inläningsuppgift än vad jag hade räknat med =( Får försöka plugga lite i morgon trots att jag egentligen inte skulle göra det.....

Postade idag alla mina paket. Dyrt var det. Hoppas att mottagarna gillar det de får =)

Har försökt lägga upp till pulsklubben idag. men det blir bara fel. tar hela tiden för kort uppläggningstråd =( bara till att ta nya tag i morgon och fixa det =) har ju valt så fina färger =)

Ska nu hoppa i säng. vet att det är tidigt men ska man jobba i morgon och haft full rulle idag så hr man rätt att sova länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0