Hemlis 3, bytessjal och paket

Har idag fått min hemlis 3. Har tittat lite på vad det står men har ännu inte bestämt vad jag skicka. Har ju ett par dagar på mig =)

Min btytessjal går sakta framåt men varven går fortare nu när de är kortare, skönt det i allfall. Får sitta och sticka på den på tåget till Malmö. Ska ju på bröllopsmässa med älsklingen.

Igår när jag kom hem såg jag en postavi. Jag har fått paket *tihi* Har inen anig om vad det är för något. Ska gå och hämta ut det i morgon. Hinner inte idag tyvärr. Ska ha en mysig heldag med älsklingen i Malmö i stället =)

Mor: Kunskapstestet var till kursen i Aktie och värdepapperskunskap i Kalmar. Hoppas att ö vistelsen var bra och att det inte guppade för mycket =)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej!
kan vi diskutera garn o pärlor på tisdag?
Kram

2008-02-02 @ 19:56:51
URL: http://nystat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0