Är i skolan

Sitter nu i skolan och väntar på PAtrik. vi ska göra PM till en av kurserna som vi läser.
Är ruskigt seg i huvudet.... har åkt på värsta förkylningen. I eftermiddag är det tänkt att jag ska gå på speed dating med Öhrligs och SEB. har inte fått någon bekräftelse på min anmälan men tänkte gå dit på vinst och förlust. kanju inte förlora något på det =) dock vet jag inte om jag orkar riktig.t det är ingen hitt att vara förkyld!

I kväll är det antikrundan =) och sen förbrytelsen =) mys.... gjorde klart adventskalenderstickningen igår. vet att jag är sen =) men nu har jag ett projekt mindre.... när ajg är klar med ett till får jag börja på mina bytesstrumpor.

Jag skulle vilja ha en låååång 3 mm rundsticka. undra om det går att få tag i butiken.... 120 cm... det räcker inte med 80 cm när manska göra magic loop. det går bra till första strumpan men om man ska ha på en till så blir det nog trångt (inte för jag har räknat ut hur man ska göra men i allfall). funderar fortfarande på om jag ska beställa en bok med instruktioner å hur man gör....

Kommentarer
Postat av: Sofie

http://garnharvan.se/index.php/cPath/57_58

Det enda jag önskar mig här i världen för tillfället. Du kan göra din sticka nästan hur lång som
helst

2008-02-14 @ 15:24:24
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0