Utmärkelse


Regler
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Jag har fått denna awarden 2 gånger (Stickmor och hemskast) och känner att det är dags att skicka den vidare.

De som jag skickar den vidare till är
Snigelmamman
Firebox
Bortaboijn

Det skall vara sju och de bloggar som utöver dessa är mina favoriter är just stickmor och hemskast från vilka jag fått awarden samt nystat och yllene tider och dessa två har redan fått awarden så jag väljer att inte skicka den till fler.


Kommentarer
Postat av: Mor

Kolla på www.bokhyllan.com. Jag kan inte hitta fler ord. Kram

2008-12-18 @ 19:52:40
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0