Tredje gången innan jul

Det är nu tredje gången innan jul som det snöar i Skåne. Vet inte när det hände senast. Det är fint när man tittar ut men när ma går ut så konstaterar man att det är blött undertill  =( Letade upp mina termibyxor idag och det var riktigt skönt =)

Igår blev det lite stickat. Känner nu gott mod om att bli klar i tid. Kom dessutom på vad jag skall ge till min mor i julklapp. Det är inte helt fel =)

I kväll blir det mys med Prinsen framför tvn. Skall sticka, som vanligt, och dricka te =)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej!

såg dig på sydnytt ikväll, gulligt! Hade du sticket med dig?

kramis

2008-12-14 @ 21:03:06
URL: http://nystat.blogg.se/
Postat av: Bente

Hej

Jag såg också dig på Sydnytt i kväll. Såg ingen stickning så jag kände knappt igen dig.

kram Bente

2008-12-14 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0