Stickcaféstisdag

Idag är det stickcafé, oh så skoj. Skall införskaffa mig ett garnnystan och en sticka. Tror att det är det som jag behöver =) Givetvis är det julklappsproduktionen som kommer vara den aktiva biten idag men man måste vara förutseende. Ett av strumpklubbens decembermönster vill jag så gärna sticka och om man inte har garn får man införskafa det. Och eftersom det är julklappar som jag håller på med just nu är hoppet att de skall vara klara till jul så jag kan få lov att sticka något åt mig själv i stället =)

Idag skall jag gå till ICA på lunchen och posta mitt julklappsbyte. Jag såg till att det blev inslaget igår. Även om vi inte har något julklappspapper :S Men det går nog bra. Skall nu bara sätta en adresslapp på påsen som jag har packat ner allting i och sedan gå och posta det.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har fått en utmärkelse!

2008-12-09 @ 09:52:42
URL: http://hemskast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0