Julbord och bara avmaskning kvar

På första julklappen har jag nu bara avmaskningen kvar. Kunde inte göra den igår då jag inte hade all information till den =( Men idag skall det bli av =)

I kväll är det julbord med jobbet. Det skall bli spännande. Hoppas på god mat =) Respektive får följa med så Prinsen skall med. Han kommer och möter mig på jobbet och sen åker vi gemensamt dit. Eller går :P På söndag är det julbord med Prinsens/Mammas/mitt gamla jobb. Där skall jag också följa med.

Detta resulterar i att lördagen skall vara en lugn dag, hoppas jag. Med lite träning och mycket stickat. Skall även göra lite fler cernitfigurer att ha i ljusen som skall göras nästa vecka =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha det så trevligt ikväll. Kommer ni i morgon till Adventsgudstjänsten? Det är ju även julmarknad på Kvarntorget på söndag innan det är dags att åka på julbord. Hör av dig någon gång under dagen. Kram

2008-12-05 @ 08:06:50
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0