Jordskalv, somna, explosion eller trailer i huset?

Detta var det tankar som for igenom mitt lilla huvud i morse när jordskalvet var. Det varade inte l änge kanske 30 sekunder men mycket han tänkas.

Jag var på badrummet när det hände och första tanke var att är jag så trött så jag håller på att somna och det är därför som rummet skakade men det stämde inte för det som hängde på krokarna i badrummet vibrerade också. Tanke nummer två och tre var att det var en explosion eller en trailer som körde in i huset men då det inte lät något så känndes inte heller det som en rimlig förklaring kvar var alltså jordskalv... och det var det. Så nu har man upplevt det med =)

Idag skall jag till Landskrona. Hämta bilder från bröllopet. Ser fram emot att få de på papper =)

Hoppas att jag hinner klart med en strumpa till. Det börjar ju bli lite panik nu. I vecka kvar och 2 par strumpor. Det kan fortfarande gå. Lunchen idag går dock tyvärr bort. Skall till Nova och se om jag kan hitta lite julklappar. Önska mig lycka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0