En vecka kvar till julafton, smått panik

Idag är det exakt en vecka kvar till julafton. Hur skall man hinna med allt som man måste göra? Det är en bra fråga. har tre julklappar kvar att inörskaffa. Som tur väl är vet jag vad sm skall införskaffas men inte riktigt var men det ordnar sig. det blir morgondagens projekt.

I kväll är det tänkt att jag och Prinsen skall fixa våra julkort. Jag vet att vi är ute i sista stunden men jag har inte haft någon julkänsla, har ingen nu heller så det har inte blivit av. Men det ordnar sig nog =)

Sitter nu med alla mina julklappar och arbetar febrilt med dem så fort jag får ett ögonblick över. Hur skall jag hinna. Det är frågan. Kommer vara rent slut på jkulafton :S DOck kmmer det därefter några dagar av välbehövd vila innan det är dags att sätta igång igen. Under de dagarna skall jag göra ingenting =) Bara ta det lugnt och softa :P

NU skall jag dock leta upp en kopp te, en clementin och ett ärende som jag började med igår =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du har fått en utmärkelse.

2008-12-17 @ 15:12:53
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0