Bokat 500 =)

Idag har jag bokat biljetter åt mig och prinsen. Vi skall se 500 nästa lördag och gå ut och äta sen. Så mysigt det kommer att bli så roligt, hoppas jag. Jag såg det med mitt gamla jobb förra året och det var jättekul =)

Igår var det julbord med mitt jobb. Det var helt okej mat. Underhållningen var inte jättekul... I morgon är det julbord med Prinsens och mammas jobb. *gott*

Kvällen kommer att fortsättas med glögg och pepparkakor. Det blir första glöggen för i år för min del. Pepparkakor har det blivit en del men godast är de med glögg. Kommer även att sticka på julklapparna som är under produktion.

Nu skall jag fortsätta se om jag kan få ordning på bloggens utseende. Försöka duger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0