Utmanad

Jag blev för någon dag sedan utmanad av Annicka

Fem saker att göra idag:
1. Diska
2. Ta hand om tvätten
3. Handla
4. Sticka
5. Mysa med prinsen

Vad jag gjorde för 10 år sedan:
Jag var 14 år. Hade precis börjat på en ny skola (man gick då årskurs 8 och 9 på en annan skola). Dansade folkdans och åkte till Tyskland på läger med dem =)

Ställen jag bott på:
Gårdstånga
Asmundtorp
Landskrona
Nybro
Kalmar
Lund
Kävlinge

Saker jag skulle göra om jag blir billionär:
Betala av mina och prinsens studielån
Köpa ett hus till mig och prinsen
Sätta av pengar till framtiden så den tryggas för barn och barnbarn (när i kommer så långt)
Betala av föräldrar/svärföräldrars lån
Hjälpa släkt och vänner så mycket som möjligt
Köpa ett eget sommarhus på Hven till mig och prinsen
Skaffa garn och färg och lära mig färga =)

Enligt regler skall man utnämna ett antal som skall genomföra denna utmaning men då den har cirkulerat ett bra tag nu låter jag de som vill svara på frågorna göra de. De andra behöver inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0